0

Товари в замовленні

Ваш кошик покупок ще порожній!

Часті питання

Чи можна замовити кілька однотипних товарів, а на місці вибрати один і купити його?

Така можливість є, тільки якщо ви можете приїхати в наш офіс в Києві. В цьому випадку можна вибрати потрібну модель з декількох схожих.

Можна робити замовлення у вихідні дні?

У вихідні дні замовлення можна оформити тільки онлайн з сайту. Телефони магазину у вихідні дні не працюють. Опрацьовувати оформлені замовлення менеджери будуть в понеділок. 

Чому у вас дешевше, ніж на інших сайтах?

Причина того, що ціни у нас на більшість товарних позицій дешевші, в тому, що ми маємо власний склад. Як результат, немає необхідності закладати у вартість товару гроші на його доставку до точки видачі або від постачальника і можна торгувати безпосередньо без дилерів і посередників.

Можна до вас приїхати і самому виміряти / порівняти / потримати в руках товар?

Так. Оскільки у нас є власний склад, ви можете приїхати, оглянути / виміряти / помацати / порівняти / потримати товар в руках. Для цього необхідно мінімум за 30 хвилин до приїзду оформити замовлення.

Чи можна телефонувати нам в неділю?

У неділю наші номери не відповідають. Ви можете оформити замовлення на сайті, написати повідомлення або лист на електронну пошту offer@trojnik.ua і вказати свої контактні дані. Наші менеджери зв'яжуться з вами в понеділок.

Якими перевізниками ви відправляєте замовлення?

Ми відправляємо замовлення компанією "Нова Пошта".

Вартість відправки залежить від розцінок перевізника. Всі посилки відправляються з відділень в Києві. Вартість доставки службою-перевізником оплачує покупець.

У разі повернення товару з вини магазину (був відправлений не той товар, не в правильній кількості, товар був доставлений з виробничим браком), вартість зворотної доставки оплачує магазин.

Які умови повернення і гарантії діють у вашому магазині?

Ми працюємо в правовому полі і дотримуємося всіх норм і законів України.

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" обмін і повернення товару можливі в термін до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту.

Важливі умови обміну і повернення

1. Товар не був у використанні, не має явних дефектів, в заводській упаковці і має супровідні документи (паспорти, ярлики, гарантійні талони), а також документи, що підтверджують факт оплати (чек на покупку, видаткова накладна, банківська виписка і т.д).

2. У разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом. Якщо був доставлений не той товар, який був замовлений, вартість повторної доставки бере на себе інтернет-магазин. Випадки з невідповідним розмір, кольором тощо не підпадають під безкоштовну повторну доставку.

3. При оформленні процедури повернення необхідно зв'язатися з нами за тел. (050) 155 53 45 та відправити товар для обміну або повернення за адресою, вказаною в супровідних документах, будь-яким зручним для вас способом.

Як можна оплатити замовлення?

  • Для Києва: оплата готівкою при самовивозі,
  • Оплата нам на картку ПриватБанку - найвигідніший варіант.

Чому не можна оплатити товар на сайті онлайн?

Ціни і наявність асортименту на сайті оновлюються щодня. Перш ніж узгодити замовлення з покупцем наші менеджери завжди уточнюють актуальну наявність товару і тільки після цього виставляють рахунок. Щоб покупець не перерахував гроші за товар, якого немає, на сайті відключена функція онлайн-оплати.

Що робити, якщо не виходить зв'язатися з менеджером по телефону?

Через перевантаження телефонної лінії менеджери не завжди можуть відразу відповісти на дзвінок.

У цьому випадку рекомендуємо оформити замовлення або задати питання на сайті. Для цього використовуйте функцію «Замовлення в 1 клік» або надішліть листа на пошту offer@trojnik.ua з темою Питання або Замовлення.

Як можна надіслати вам пропозицію про співпрацю?

Пропозиції щодо співпраці надсилайте, будь ласка, на нашу електронну пошту offer@trojnik.ua .

Чи є у вас самовивіз?

Так, така можливість у нас є. Магазин знаходиться за адресою м. Київ, вул. Жмеринська, 11/1, працюємо з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00. Після узгодження замовлення за ним можна під'їжджати в наш офіс.

Які GPS координати у вашого магазину?

Широта: 50.44152020910512

Довгота: 30.38518234586074

Що буде, якщо товар оплатили, а його по факту немає?

На сайті магазину ми намагаємося завжди вказувати актуальну наявність товару, але іноді трапляється, що обрана вами позиція закінчилася або була поставлена в резерв на складі нашого постачальника чи виробника. У таких випадках наші партнери не завжди встигають вчасно нас попередити про відсутність товару.

Звичайно ж, перед тим, як оформити замовлення і виставити рахунок на оплату, ми завжди намагаємося уточнити наявність товару, але іноді все ж трапляються непередбачені обставини.

Якщо ж трапиться, що після оплати рахунку потрібної вам позиції не має в наявності, ми запропонуємо кілька варіантів виходу з ситуації, що склалася:

  • повернемо гроші на картку ПриватБанку,
  • запропонуємо заміну відсутнього товару на аналогічний або максимально близький за характеристиками,
  • повідомимо, коли товар з'явиться, і відправимо його вам.

На який термін резервується товар при оплаті на карту Приват Банку?

При виборі оплати на карту Приват Банку товар резервується за Вами на 48 годин. Якщо за цей час не надходить оплата і ви не зв'язалися з нами, замовлений товар знімається з резерву.

Чи відправляєте ви замовлення Укрпоштою?

НІ. Не відправляємо.

Куди звертатися, якщо доставка запізнюється?

Якщо замовлення не було доставлено вчасно, будь ласка, зв'яжіться з нами - напишіть на пошту offer@trojnik.ua або телефонуйте за телефонами:

+38 050 155-53-45 МТС

+38 044 585-11-49 Київ

Будь в курсі!
Дізнайся про акції та новинки першим!