Ви затіяли ремонт. Наприклад, потрібно купити радіатори і труби для опалення (а може, встановити теплу підлогу?). Перед вами вибір: піти в найближчий будівельний гіпермаркет, поїхати на ринок або купити сантехніку онлайн в інтернет-магазині.

Перші два варіанти упустимо (хто захоче ходити по морозу на ринку або чекати півгодини, поки підійде консультант в гіпермаркеті?). Давайте відповімо на питання: як знайти надійний інтернет-магазин, щоб покупка була доставлена: 1) в цілому вигляді, без пошкоджень, 2) вчасно, 3) і щоб ціна цієї самої покупки приємно радувала.

Якщо з ціною більш-менш зрозуміло, то як дізнатися, чи надійний це інтернет-магазин? Як розібратися в тисячах сайтів? На що звернути увагу?

1. Контакти на сайті. Зверніть увагу, скільки способів зв'язку вказано на сайті. Міський телефон - це плюс.

2. Фізична адреса, в тому числі на карті. Саме зазначена адреса, з точкою на карті - непряме підтвердження того, що компанія реально існує, у неї є представництво.

3. Електронна пошта на своєму домені. Погодьтеся, поштовий ящик за назвою компанії - це зайвий привід показати, що компанія серйозно ставиться до іміджу (в протилежному випадку email типу вася.укр.нет свідчить про відсутність такої елементарної речі, як свій поштовий домен)

4. Скільки років працює магазин. Іноді ця інформація на сайті не вказана. Однак якщо вона є, то кожен додатковий рік роботи магазину - це плюс до його іміджу.

5. Фотографії. Подивіться, чи є фото товару з різних ракурсів, фотографії дають відповіді на передбачувані питання про товар, сама якість фотографій і їхній розмір.

6. Описи товарів на сайті. Зверніть увагу на повноту описів, те, якою мовою написані ці описи (чи немає граматичних помилок в кожному слові). Окремим плюсом компанії є те, чи ділиться вона додатковою інформацією про товари (схеми, креслення, техпаспорти, гарантійні талони з правилами гарантії)

7. Сторінки в соцмережах і швидкість відповіді.

8. Відгуки (особливо зверніть увагу на відповіді компанії на негативні відгуки)

9. Варіанти доставки. Наявність самовивозу (навіть якщо ви не перебуваєте в місті компанії) свідчить про те, що компанія готова зустріти вас у себе, дати можливість оглянути товар - це великий плюс. Якщо ж у компанії є своя власна доставка товару - це ще раз свідчить про серйозно організовану роботу.

Пам'ятайте, в разі спірних питань з інтернет-магазином краще буде, якщо ви оформите замовлення через кошик, а не по телефону.

Якщо знайдений вами інтернет-магазин не відповідає цим критеріям, це не означає, що він шахрайський, просто ми перерахували додаткові плюси тих магазинів, у яких ці пункти є. Кожна інтернет-покупка - це ризик обох сторін, як покупця, так і продавця.

Бажаємо вам вдалих інтернет-покупок!